Pirate Party Ad

lördag 17 maj 2008

Vunna tävlingar och fotografier

Enda sedan jag köpte min digitalkamera i november förra året så har jag fotograferat en hel del och detta fick såklart ett lyckligt slut då jag under International Farewell Party fick reda på att jag vunnit pris för bästa bild "UNC Campus"! På bilden lyckades jag fånga en av de hundratals så söta ekorrar som springer runt på Campus. Alla bidrag (för höst 07 och vår 08) till tävlingen betraktas här.

I själva verket var min fotovinst bara grädsen på moset då jag denna termin vann både korpen i badminton dubbel tillsammans med tysken Jonas, och korpen i inomhusfotboll tillsammans med en bunt europeer (och vår study abroad officer). Kul!


Mina sista dagar på UNC fick jag även tillfälle att vara både fotograf åt Julie's rumskamrater[2] samt Julie själv en vacker dag. Båda albumen tycker jag var mycket lyckade. Såklart ville Julie också ha del foton på mig, så jag fick modellera i examenshatt och dress jag med!

Inga kommentarer: