Pirate Party Ad

söndag 26 augusti 2007

Kontakta mig

Jag kom på att jag inte har skrivit vilka informationskanaler som ni kan nå mig på:

  • Min e-postadress: ztyx snabel-A email.unc.edu (gör sig gällande under min tid i USA, men inte längre än så)
  • MSN: jrantil ett-snabel-A hotmail en-punkt com
  • ICQ: 21404613
  • Skype: skypeztyx
För alla som inte vet det så är Skype ett program som, om man har mikrofon till datorn, man kan använda för att ringa gratis över internet. Jag har Skype på mestadels hela tiden.

Chatta med mig kan man göra både över Skype, MSN och/eller ICQ. Ibland är jag inte så snabb på att svara på e-post men läser dom ofta illa kvickt.

Jag har även Facebook där ni kan finna mig under mitt riktiga namn.

Jag har dessutom skaffat mig en mobiltelefon! Men innan ni ringer mig så skulle jag vilja be er att vara lite vaksamma på telefontiden då jag betalar lika mycket om jag tar emot ett samtal som när jag ringer. Mitt telefonnummer är 919-265-9618. Självklart kan man SMS:a till det numret också. Långa samtal blir alltså över Skype (eller över SIP IP-telefoni om någon av mina IT-vänner har det).

Inga kommentarer: