Pirate Party Ad

torsdag 30 augusti 2007

Check och status

Idag har jag för första gången betalat med check! ...och inte vilken check som helst, utan en häftig $3.877,00-scheck för mitt boende, någon utlandsstudieavgift och matsedlarna. Det kostar att ligga på topp! Någon som vet när man senast betalade med checkar i Sverige?

...mina kurser fortsätter att vara superintressanta...jag tror att jag gillar det sokratiska sättet de lär ut här.

Ikväll har jag, Hans, Adrienne och Merle varit käkat Mexikanarkäk, bunkrat upp lite inför fest med alla internationella studenterna imorgon, plus att jag har köpt en alldelles egen kastrull! Utöver detta har Hurtjens slagit till igen och varit ute och sprungit.

/J

PS. Jag har även en personlig kalender så ni får inte veta ALLT :-) DS.

Inga kommentarer: