Pirate Party Ad

torsdag 20 september 2007

Kul länkar

För att göra dagen lite gladare för er alla så skänker jag er här några roliga länkar på nätet:

  • En mycket rolig artikelDN.se om vandring i Himalaya.
  • Project Euler - mycket beroende framkallande quizliknande tjänst för alla hobbyprogrammerare (och kanske hobbymatematiker). Min genius level är för tillfället 11%, men jag får medge att jag inte har arbetat mycket på min status på ett tag :-)
  • pi-calculator - ett roligt projekt för den inbitne matematikprogrammeraren.
  • GPG4WIN - gratis program för att skicka säkra krypterade e-mail. En svensk manual håller på att översättas.
  • poesisidan.se/blogg - en blogg innehållande dagliga haikus på svenska. Mycket underhållande och beroendeframkallande.
Keep on surfin'.

Inga kommentarer: