Pirate Party Ad

söndag 28 oktober 2007

Mitt Jullov

Den 4:e oktober så skrev jag ett blogginlägg där jag listade en del av mina spännande planer. Min moster Lise var snabb att skicka mig ett mail för att säga att minsann hon med familj även de skulle resa under julen - till New York! De goda nyheterna fortsatte att rulla in och veckan senare så genomfors mitt huvud av ytterliggare glädjande nyheter - hela min familj kommer till New York under mellandagarna!!! Genom att lägga ihop två och två, och dubbelchecka lite här och var så är min jul så gott som spikad (förutom flygplan som måste bokas!!!):

Äventyret börjar den 17:e december när jag anländer till min mentor Dan the Man och hans päron i Connecticut där jag firar Jul och stannar till den 25:e då jag sprintar en timmes bilfärd över till New York för att äta middag med moster-familj och min familj. Fram till den 30:e eller 31:a är jag med familjen (planer? vet ej!) och därefter far jag till centrala Chicago där nyårsfirande blir med Hans och hans vänner - hippt! Boende hos någon av Hans vänner verkar inte vara något problem så jag räknar med att vara i Chicago till kring den åttonde om möjligt. Min skola börjar den nionde.

Det här jullovet kan bli hur bra som helst!

Inga kommentarer: