Pirate Party Ad

torsdag 4 oktober 2007

Kommande planer

Hej! Skulle bara skriva (eller skryta) lite om mina möjliga planer långt i framtiden:

  • Höstlovet (snart!) kommer förmodligen att spenderas i Washington DC och jag hoppas kunna träffa min belgienkompis Lotta.
  • Thanksgiving har jag fått erbjudande att fira i New York med tre söta töser.
  • Jul firas kanske hos min mentor i Connecticut, en timme utanför New York.
  • Familj, eller päron kanske kommer över under antingen mellandagarna i Jul eller under vårlovet (påsklovet).
  • Jag har en vän som har planerat att bila till Toronto under vårlovet.
  • Min kompis Julie erbjöd mig att paddla kajak vid kusten i Alaska under sommaren. Hon kommer förmodligen att jobba som turistguide där. Tyvärr är det illegalt för mig att jobba annars hade kanske inte det varit helt omöjligt... :-/ ...och det blir roadtrip dit...
  • En svensk jag träffade och drack öl med förra veckan rekommenderade mig att kolla med det svenska konsulatet i Durham om det finns något svenskt företag här som legalt kan anställa mig i sommar.
  • Handbollskupp i New York i januari.
Over and out. /J

2 kommentarer:

Unknown sa...

sounds really cool dude!

Unknown sa...

Hej Jens. Jag har precis kommit tillbaka från italien och inte hunnit läsa din blogg på ett tag. Tänkte passa på att upplysa om att dina tre söta töser skulle betyda dina tre söta prostituerade på norska, något som kan vara bra att veta i den internationella miljö du rör dig i. Annars kul om du är i staterna i sommar eftersom jag också ska dit (kommer till NY 15 juni och åker hem fem veckor senare).