Pirate Party Ad

fredag 8 augusti 2008

Borta bra, men hemma bäst!

I söndags kväll landade jag änteligen i Lund. Borta bra, men hemma bäst!

Jag har fått en lägenheten med kusinen och har i arbetat hårt i veckan med att få min fasta heltids(distans)anställning att fungera parallellt med att måla om lägenheten, städa Peders rum, bära lådor och övrigt administrativt arbete som måste göras vid hemkomst. Kaotiskt, men ändå skönt att veta att det är ett permanent hem som jag har landat i - sedan får det ta den tid det tar.

Mitt liv är för tillfället i kala väggar och lådor, men det kan bara bli mysigare. Nästa vecka hoppas jag att kunna sitta och programmera med någonting på väggarna.

Alla som vill är varmt välkomna att komma förbi - slå mig en pling på mitt gamla mobilnummer.

Inga kommentarer: