Pirate Party Ad

måndag 21 juli 2008

Helgtur till Stockholm

I helgen for jag upp till Stockholm för att träffa familjen och tre vänner från UNC.

Jag for upp till Stockholm på fredag morgon. Tackar vet jag flextider på jobbet och på grund av denna anledningen kunde jag skjuta upp mitt arbete till under helgen och på så sätt fara tidigare. Spanjorskan Patricia, som jag lärt känna i USA under mitt år, skulle nämligen fara tillbaka till Spanien på lördag morgon.

Jag anlände under förmiddagen, lekte lite med familjen och spenderade sedan större delen av eftermiddagen och kvällen med Hans, Viveka och Patricia. Vi gick på Gröna Lund (kul!), åt middag hemma hos min familj i förorten, åkte båt, hoppade studsmatta och gick ut halva natten. Även bror Claes hängde på under natten. Tack för en underbar dag vänner och tack för en underbar helg familjen!

Inga kommentarer: